yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, December 28, 2012

my daughter my bestfriend ;)








eryssa qiestina your presence means so much.you are the reason of thousand smiles ;)
muach muachhs!!







si cantik manis momma dah pandai bergaya gegirl sekarang.hehe.tak lama lagi jd geng gusip momma :p
memang syiok ada anak pompuan, teman shopping n girl girl talk.kuikui.cepatlah besar syg ;)


T_T

Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

Anonymous said...

dah takada foto bertiga ke?bila ada masalah baru tempek gambar ngan anak.lau tak asyik tepek gambar "kebahagian" tue.

Momma Qiestina said...

seandainya cinta manusia adalah kekuatan menjalani hari, seandainya cinta seorang manusia adalah kebahagiaan yang hakiki, tentunya kehidupanku bersulam esak tangis kini, tentunya kehidupanku gelap tanpa seri..

namun, aku kini masih boleh tersenyum, walaupun aku adalah insan yang tidak berpeluang memiliki insan yang aku cintai, kerana ... cinta Allahlah yang sebenarnya membenarkan hari-hari dalam kehidupan ini untuk lebih bererti. sesungguhnya ku sedari bahawa, nilai cinta Ilahi itu mahal sekali dan aku akan bermujahadah demi untuk memiliki...

~ku yakin ku akan bahagia walau apa pun yang ku hadapi dengan keyakinan bahawa Dia sentiasa disisi~ Terima kasih Allah!

Siti Asiah said...

akak kuat...Allah sentiase ada bersama orang2 yg sabar kak...

ummi nia said...

Sabar kak yat..mulut2 longkang mmg xleh nk tutup..xkena kat btg idung sndiri mmg sedaplah berckp..

Momma Qiestina said...

Biarla org nak simply judge apapun, yang penting Allah tahu isi hati kita :)

♥ AmiraHafiza ♥ said...

mira tau kak yat kuat.. sabar banyak2 tau.. ramai org mendoakan yg terbaik untuk akak sefamily.. so x payah fikir yg x penting.. teruslah mengorak langkah dengan yakin bahawa Allah sentiasa bersama orang-orang yg benar & sabar.. InshaAllah, petunjuk dariNya akan ada jua nanti.. love u kak yat!! :)

Anonymous said...

belajar dari kesilapan..bahagia atau derita tak perlu dipublish sangat.apa yg ada jgn dibanggakan.walaupun kamu kata memori masa hadapan.simpan untuk kenangan diri sendiri sudah cukup.bila datang musibah mulalah katakan orang mulut jahat.komen2 dr anon dikatakan ada sifat dengki.ambillah ia as pengajaran..

Momma Qiestina said...

Anon,

Terima kasih atas peringatan.Mungkin juga diri ini pernah lupa & alpa maka Allah datangkan ujian untuk kembali pada Dia.Atas rasa kasih sayang DIA, dia datangkan pelbagai ujian silih berganti.

Blog ini memori suka duka kami sefamily, tempat berkongsi cerita & jauh sekali untuk berbangga-bangga.Apa yang dimiliki milik ALLAH ;)

Seringkali saya tertanya2 siapa si non ini ye? mungkin kita boleh berkenalan.No hurt feeling.

Anonymous said...

terima kasih atas jawapan positif kamu itu.teruskan berfikiran demikian.anggaplah apa yang berlaku sebagai pengajaran untuk diri sendiri.bukalah jendela 2013 sebagai satu titik permulaan untuk kehidupan yang lebih baik..

sebagai manusia kerdil saya jua memohon maaf kepada kamu atas komen-komen yang pernah melukakan hati kamu.mungkin cara saya mengomen agak kasar tapi percayalah ianya sekadar pendapat peribadi.segalanya terpulang kepada diri kamu sendiri.selagi kamu rasakan berada pada landasan yang benar terpulang pada kamu.

akhir sekali,semoga kamu diberikan seribu kekuatan untuk menempuh pancawarna kehidupan ini.betul kata kamu,kehidupan mana tiada ada likunya.tidak selamanya kita berada di atas.tapi apabila sedang berbahagia ingatilah masa-masa di bawah.

Smile:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails