yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, December 30, 2011

Subhanallah aku mencintai-nya...

Ahaha.

hebat betul penangan drama tentang dhia! penuh newsfeed fb malam ni ngan review citer ni.
momma memang ikut seme siri slot akasia, lagi since dah CEO at home ni kan, tv tak dapat dipisahkan.momma ada buar review tentang dhia since awal episode kat sini.

Dan hari ni berakhirlah kisah cinta mati Dhia & zikir yang sangat menyayat hati.
Sehidup semati akhirnya.sobss sobss.
Seb baik ada hubby bole polok-polok :P

siyes touching sangat last episod.momma bergenang airmata okay, sedey sangat scene hari ni.
Papa pun layan jugak, tapi dia kaverline laa bab leleh tu, ehehe.punyalah pecut Papa bawak keta tadi semata-mata tanak miss last episode, kami dari KL p bawak lappy masuk ward.tepat kul 7.10 malam sampai umah mini ni.seb baik selamat.hehe.

Citer ni banyak watak tapi watak mummy zikir plg dibenci.
Ohooo, Bab mummy zikir mak mentua syaitanerojem tu ramai gile emo, tak caya tengok ni,

tu dia dekat 80 likes, emo emo ngan mummy zikir.cayalah liza abdullah,mmg real lakunan jahat nak mam*** dia.hehe.


Ai likes citer ni sangat, dari dialog skrip dia memang terbaik.pelakun pun best-best macam ady & nora tuu.seme hidup je watak, part nanes tuu mmg buat org nanes sekali.


ayat-ayat tersusun kemas & touching.memang terkesan kat hati betul.kalau orang hati kering je tak terkesan.lagi bab mesej islamic & kasih sayang dia.best bangat.oh yeah lagu-lagu background OST pun tangkap leleh.especially lagu-lagu indon laa kan.lirik puitis tak hengat, like this song buatkuuu jatuh chenta sangat.


Diatas satu cinta by indah dewi pertiwi.layan weh!


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat






selamat layan lagu best ni eh u all, tadi ramai tanyaa lagu apa yang best ni kan :)
Okbai.malam jemahat ni, nak masuk beradu dolu =P


** Pada seme yang nak repeat tengok citer ni dari episode 1-30 bole tengok kat blog rasmi kat sini.layansss!

2 comments:

Iqah Razak said...

last episod semalam mmg paus ati ler... mmg sedeh part last2 tu buat bergenang air mata...and at last xsangka lak zikir pon mati jugak sbb sakit angin ahmar...sebelah dhia...

bonda dadif aka akish said...

wahhh....mmg sgt emo tgk last episod nih...

ku teresak menanges hokey.....

=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails