yatekhram jr pwetty pwincess

Sunday, January 6, 2013

Namun Engkau Tahu






Lirik Lagu Namun Engkau Tahu – Lokman OIAM (Ost Rebah Taubat)


aku tak menyangka
begini akhirnya
cerita indah kita
bersama…
sukar untuk percaya
tergamaknya aku menghembus kata itu padamu
namun engkau tahu…
semua itu bukanlah untukku
sejujurnya…
aku tahu apa berlaku
di belakangku…

selama ini kupejamkan mata
tapi sampai bila….
aku tak membisu untukmu
namun engkau tahu…
aku tetap menyayangi mu
selamanya…
namun engkau tahu..
aku tetap menyayangi mu..
selamanya…










2 comments:

Unknown said...

kuatkan hati tabahkan jiwa ye yat..Allah pasti bersamamu..Doa akk moga kebahagiaan milik yat dan keluarga selamanya.

Momma Qiestina said...

tq akak for your doa & endless support!

*hugs*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails