yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, November 18, 2011

Nikmati alam keibuan dengan Mamil Mama


Pengalaman mengandung adalah momen terindah bagi saya dan semua yang bergelar wanita.Siapa yang tak happy dapat memberikan zuriat buat suami tercinta kan..menghitung hari untuk menimang cahaya mata sesungguhnya sangat membahagiakan!


Semasa mengandung, kesihatan ibu amatlah penting untuk memastikan kekal cergas menjalani kehidupan seharian, menguruskan rumahtangga, kerjaya dan juga untuk kepentingan si manja yang dikandung.Lebih-lebih lagi bagi yang mengalami alahan teruk, tentu tenaga banyak hilang..


Antara langkah untuk memastikan anak yang dikandung sihat adalah si ibu mesti memastikan anak yang dikandung mendapat sepenuh khasiat yang diperlukan seperti pengambilan susu khas untuk ibu mengandung.


Mungkin ramai yang masih belum tahu tentang hal ini kan? Sebenarnya susu adalah sangat penting kerana mengandungi banyak zat vitamin seperti asid folik dan kalsium yang amat diperlukan oleh si ibu dan anak sejak di alam rahim lagi.


Bersangkutan dengan perkara ini, Dumex telah memperkenalkan susu untuk ibu-ibu yang merancang untuk mengandung , sedang mengandung atau sedang menyusukan anak iaitu Mamil Mama yang mengandungi ‘immunorforce’ dimana fungsinya untuk membekalkan zat dan membina system ketahanan tubuh semenjak anak belum dlahirkan lagi.Ini untuk memastikan si pembesaran si manja terus kekal sihat sehingga ia dilahirkan.


Untuk keterangan lanjut, anda bole melayari website dumex dan mendapatkan sampel percuma!

http://www.dumex.com.my/our_products/mamil_mama



3 comments:

Siti Asiah said...

Bole cube la ni...:)

Momma Qiestina said...

cubela dear, kak yat dulu time preggy tak miss num susu ni.tu yg qies suka num susu :)

ashra said...

tak pernah try.duk minum enfamama cekelat..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails