yatekhram jr pwetty pwincess

Thursday, September 8, 2011

Perlindungan terbaik sambil memenangi hadiah dengan Mamil Gold

Musim Hari Raya tiba lagi.


Baru-baru ini saya berkesempatan menziarahi seorang sahabat saya yang sedang menanti masa untuk melahirkan cahaya mata sulungnya.Kami berborak panjang termasuklah bercerita tentang perkembangan masing dan juga hal keibubapaan.

Teruja betul bila berbicara tentang anak ni, rasanya semua ibu bapa pun macam ni kan?


Sahabat saya bertanya tentang susu formula yang mana bagus.Dia tahu banyak susu formula di pasaran tapi bertanya apa yang saya tekankan bila memilih susu.Saya menjawap, tentulah susu yang serasi dengan anak saya, yang membuatkan anak saya sihat dan kuat.Dan juga membina ketahanan sistem imuniti anak kesayangan saya kerana pembinaan imun di dalam badan adalah sangat penting untuk memastikan si manja kita kekal sihat dan cerdas.

Selanjutnya saya memperkenalkannya kepada Mamil Gold dimana di dalam susu tersebut terdapat Immunorforce yang ber fungsi untuk melindungi dan memperkuatkan sistem imun anak kita.Selain itu terdapat 5X DHA and mineral yang sangat bagus untuk perkembangan otak dan kesihatan anak.Bukankah bagus di dalam setin susu terdapat semua khasiat yang diperlukan ini?

Selain itu, dengan setiap pembelian susu Mamil Gold, kita berpeluang memenangi hadiah mingguan, bulanan dan hadiah utama berjumlah sehingga RM 600 Ribu.Wow hadiahnya lumayan sangat kan!

Pertandingan bermula dari 1 September sehingga 31st December 2011.

Pilih susu yang terbaik dengan segala khasiat penting.Anak jadi sihat dan kalau bernasib baik terpilih memenangi hadiah menarik berbaloi-baloi! Waaaaaah this one sangat mengujakan!!




3 comments:

Fazira Aziz said...

Yat.. me vote for susu ibu.. susu terbaik. tapi tak dinafikan susu formula membantu bg ibu2 yg ada masalah penyusuan. tapi apa pun sokonglah susu ibu utk tahun pertama kelahiran anak..

Momma Qiestina said...

laling,

exactly!
tapi ni utk momma yang tak banyak suus + perlu campur ngan FM :)

Fazira Aziz said...

momma2 semua sebenarnye cukup susu utk anaknya. kurang ilmu + determination sebenarnya membuatkan kita op for fm.

teringat dlu ms ira mule2 problem susu ms pantang. yatt pun byk tolong ira. dah bg hadif susu fm tapi dia plak allergic + reject. terpaksa bhempas pulas direct feed and mengepam. pastu berjaya full bf untill 1 year. tak la hebat mcm mommies lain tapi it's an achievement for me.

basically tak ckup susu sebab tak paham konsep supply and demand. basic concept in penyusuan ibu yang berjaya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails