yatekhram jr pwetty pwincess

Thursday, February 2, 2012

Ngomelan secara rambang setelah lama menyepi.





Assalamualaikum Papa & semua pembaca setia :)
*eceh ade ke yang setia*


Tarikh santek woo hari ini -- 0202012
Entry pertama di bulan February.Bulan cinta katanya :P

Dah seminggu lebih momma tak catat pape kat sini, kesibukkan tahap dewa melanda.Sementelah lagi berokben kat kampung ni adalah ditahap mendatangkan marah, sangat lembab nak m***.

Aiyaaa, geram betul.Nak upload gambar pun makan masa berejam-rejam.Memang kena tuka ke provider lain ni :P

Apapun, qies nak say hai dan salam kerinduan kat Papa.Tadi Papa call, tima kasih Papa sebab top-up kasih sayang untuk qies dengan momma.heee.Tapi cam biasa lah anak Papa shy-shy cat, buat muka gade-gade bila dengar sora Papa ka corong hp.Tapi becok jugak, mulut asik nak bercakap je sekarang ni. Tengah kemaruk nenek dia kata.Ade je benda yang buat Momma dan seantero ahli umah atok kluang ni tergelak dengan lontaran 'vokal' dia tiap hari.HAHA.

yang kelakar tu, kalau nak apa-apa dari hurup A mesti dia cakap,

momma, nak aaaaaayam.

momma, nak aaaaapok (apple)

momma, nak aaaaair

mestii A dia tu panjang.kehkehkeh!


Geli hati kiteorang seme kat sini :D
*gelak guling-guling*

Sowi yayang,momma tau anak momma tengah semangat nak bercakap.Sokay, practice make perfect.Lelama nanti fasih la tuuu.Qies baru 2 tahun lebih je pun kan :)





penyeri umah atok nenek kluang dikala ini :D




Coklat current fav,mana tumpah susu kalu tak ke baju bajan :P
Macam Papa lah kan..



Banyak benda momma nak cerita lagi.
Later laah ye.Qies ajak main tampal-tampal sticker minnie mouse la pulak ni.memang kegemaran terkini, terkekek-kekek tengok minnie mouse.Dahla comel je bila dia sebut, teros rasa nak syiom-syiom.heheh.


Alangkan momma tengok qies 24/7 sehari pun angau, inikan Papa yang jauh berbulan-bulan tak dapat polok syiom budak notty kesayangan kita ni.Kompem rindu separuh nyawa kan..?


Bertabah lah sayang-sayangku yeh!
^_^


4 comments:

ummi nia said...

bila mau ketemu lg nie???

Mamaleesya said...

tantek gigi qies, mcm iklan colgate :D

Reena said...

sweetnye... :))

dakcik said...

comelnyaaa! tersusun gg dia..gg sofea dh buruk..:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails