yatekhram jr pwetty pwincess

Wednesday, April 20, 2011

wordless wednesday : gegal ke boboi ni?








*


*











futnote : bukan salah momma mengandung, HAHAHA..!!!

15 comments:

Suliana said...

amboi, kemain lagi panjat eh anak dara :-p ikut mak dia la ni masa muda remaja.. hahaha

Mama Qiestina said...

hahahah tula pasal, lasak kemain.tapi dia lemah lembut senarnya..sora ayu je.hehee.

mak dia dulu kecik2 behaved okay :P

tehah said...

apa pun qies tetap shomel la...huhu

Mama Qiestina said...

eheheeh ma kaceh antie :D
kembang montots qies lagikss!

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

memang gorgeous...hehehe...lucu...lucu kamu nie qies...

iduraz said...

kemain gigih tui si tomeeii ni manjat eh..comei tui

dieha said...

qies nk tunjuk skill dkt momma dia la.hehe..gud gal qies..

Effa Sahat said...

tu dia... heheheh

MamaAiman said...

walopun memanjat tapi still comel :)

mamaelly said...

MUAHAHAHAHA tak tahan qies..sabar je la... anak aku yg sorang tu pun dah pandai angkat kaki sebelah kat grill tu..adoi la

antalya said...

tinggi nye dia panjat. pastu tayang pampes pet pet size M pulak ye

Mama Qiestina said...

tula pasal, maluw je anak dara kangkang2 kan :P hahahaha

Mama Qiestina said...

za,
adussssssssssss fenat betul jaga budak lasak ni kan! sesaat taleh lepa hokay!

Mama Qiestina said...

tehah & ainul,

hahaha mmemang comel, tapi buat jadik resakse gorgom! :P

myza said...

inikah tnda Qis nak adik lelaki for kawan dia..hehehheh..bersedia la kak yats.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails