yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, June 17, 2011

bukan salah momma mengandung!

betul bukan salah momma :P
jangan marah kat mama plisss pliss.tehehhe-hee.
mama tak bersalah!




qies salahkan papa yeee, sebab buat...




.





.




.









rambut qies macam org penan, HAHAHA.



niela akibatnyaa kalau tukang gunting teramat 'professional' :P
ekekeke.sian anak mama, takpelaah nanti rambut depan tu cepat panjang..

probnya yayang yang tatau diam masa papa gunting tu kan, maka inilah hasilnyaa.
papa takot gunting tajam terkena mata yayang time gunting tu..

takpe, syomel jugaaak.hehe.


dah maklang & makcu korang jangan gelak kuat sangat kat uma tuu ek! kangterbangun boci dari titon nya.hehhhhe. mommy ena dah sakan gelak tgk rambut qies..ngee.


apapun yayang, kamu tatap pojaaan hatikuu selalu..
sumpah mama tak tifu :DD



** besh sangat ada anak, ada je yang funny bout her tetiap hari.she's my sunshines!



6 comments:

HaninFarshid said...

hahahah!takpe..yg penting qies tetap maintain cute :)

kyra pun pernah terpotong rambut camtu...time tu adik hanin kawin lak :p

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Tetap cumilssss qiea...

Suliana said...

haha.. tak pela qies, nak wat camana.. lagi nmpk cepet mata dia.. hehe

kayrul-shah said...

ala sama la plak rambut macam haikal,. dulu tok mak nya pun terpotong gak rambut kontot kat depan. kesian gak tengok, takpe lama2 panjang gak nanti...

Fana Flora said...

qies walaupun dah macam penan, kau tetap cumil di mata ku. hikhikhikhik

Iryani Noor said...

tetapp syomelll....
suke tgk rambut yg wavy2 tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails