yatekhram jr pwetty pwincess

Wednesday, June 29, 2011

hari rabu entri kurang kata-kata.

malaslah nak tulis wordless wednesday sebab tak sah entryku kalau takde words :P
cumenya entri kali ni kurang words.hehe.

hari nie am fasting, baru nak mula mengganti puasa.
dah tak lama lagi menjengah ramadan yang mulia, korang korang seme dah habis bayar hutang puasa? ayuh cargaslaah! masa cepat betul berlalu skrg ini..

ikotkan nak ganti bila papa qies naik kapal, sbb taulaa jadik chef kat umah ni kejanya asik masak. bila terbau masakan rasa tergugat iman.tapi papa tak naik-naik kapal lagi makanya kita proceed je.tak bole tunggu lagi masa semakin suntuk nak mengganti seminggu hutang puasa.so doakan semoga mudah mama ganti puasa.qies pliss jangan notty & hyper sangat ye sayang :)

* papa pun behaved jugak okay :P*





mama sayang qies many many more taw..
kalau behaved lagi mama shayaaang diye!




qies takot tgk butterfly hinggap kat daun.apalah anak momma ni, takot betul dia ngan serangga & sekutu denganya.tapi mama pon penggeli :P


puasa -puasa pon tetap nak cergas buat housechores kejap lagi,


keja basuh baju & lipat baju yang tak penah habis.si tecik ni tengah melasak..baju dia je mmg penuh ampaian tiap hari.

apapun cuns tak momma shoot this sepit baju? haha.saja try test improvekan skills amik gambo guna manual mode.pak uteh qies laah sifunya..



pagi nie cuaca sejuk betul,lepas subuh tadi terus angin kuat dan hujan turun dengan lebatnya.
seronok je qies berselimut sambil layan BBTV dia.



Alhamdulillah hujan rahmat :)
marilah kita jadi hamba yang sentiasa bersyukur sebab celik mata aje ALLAH dah bagi kita bermacam nikmat & rahmat tanpa putus-putus..


+_______+


2 comments:

Kaseh NazLieza said...

samala kak..liza pon tgh mbayar htg puasa ni..lg 2 hari..ehehehe..

Mama Qiestina said...

liza,

ye marilaaa kita cargasss mengganti puasa.kebetulan pulak hari ni israk & mikraj kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails