yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, July 22, 2011

Berikan perlindungan terbaik untuk si manja




Tiap ibu semestinya nak beri yang terbaik untuk anak-anaknya..termasuklah memastikan anak sentiasa sihat dan cergas.Sekarang ni musim sakit anak-anak tak kira masa.Saya teringat masa qies duduk dengan pengasuh dulu, penyakit berjangkit lagila mudah tersebar.Bila ada je sorang kawan dia demam ke batuk selsema, mesti lepastu qies kena jugak.


As a mama, mestilaa saya risau..saya tak tenang nak pegi opis seme terkenangkan anak tak sihat.Dengan tak semena-mena saya stress sebab mana nak fikir antara anak sakit dan terpaksa nak amik EL sebab kena jaga anak sakit.Dahla keja memang selalu melambak-lambak, even dapat boss yang paham saya ada anak kecil, tapi tetap rasa macam bersalah tiap kali kena amik EL.tapi itulaa anak tetap no 1 dalam hidup seorang mama!


then saya buat sket research.ala thru internet je.sekarang nie ibu-ibu adalah sangat bertuah sebab ada internet seme utk refer itu ini.saya mendapat tahu macam mana nak beri perlindungan maksima kepada anak saya especially melalui pemilihan susu.Bole dikatakan setiap anak anak tak bole berlekang dengan susu, mesti nak minum susu.Qies sendiri dalam sehari almost 10 kali mintak susu!


Saya cari dalam internet dan lepastu search info kat http://dumex.com.my


Korang penah tak dengar apa itu IMMUNOFORCE?

Hehe,okay kalau tak penah dengar lemme share with all of you. IMMUNOFORCE tu adalah satu bahan di dalam susu yang fungsi utamanya untuk menyokong system imun anak kita.Apa yang buat anak kita selalu sakit? Tentulaa sebab system imun lemah!

Dalam pemilihan susu, banyak factor yang perku diambil kira seperti kandungan DHA yang bertujuan untuk membina otak yang cergas & pintar si manja kita.Kajian dah membuktikan, anak yang mendapat DHA yang secukupnya lebih pintar dari segi IQ..bukankan ini yang tiap mama mahukan? Kalau bole nak anak pandai membaca di usia seawal 3 tahun.hehe.


Baru-baru ini saya ada tengok kat bulletin utama TV3, Dumex telah melancarkan susu Mamil Gold terbaru yang mengandungi lebih 5 kali DHA dan jugak ‘immunoforce’ yang berfungsi untuk menyokong system imun anak kita..wah!


Rangkaian susu mamil GOLD terbaru yang terbukti secara saintifik akan kebaikan isi kandunganya.




nak maklumat lebih lanjut tentang produk ni dan nak dapat free sampel susu mamil gold korang bole surf di http://dumex.com.my or bole like Mamil GOLD facebook fanpage disini


hmm sapa lagi nak beri perlindungan yang terbaik kalau bukan kita sebagai mama kan?


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails