yatekhram jr pwetty pwincess

Monday, July 4, 2011

let's the picture tell the story lah!

dari tadi, kami sefamily gelak tak habis-habis bila tengok gambar si tecik gula-gula hati kami ni, korang plisss jangan gelak kuat sangat occay.


janji?


+_+



okay skroll lah!

.

.




.


















.
.









.




dah sekarang bole tengok!









the funniest picture from eryssa qiestina!!
HAHAHA.apesal dia buat muka camtu? lu pikirlaa sendirik :P
penangan makan limau yang masam gile..haa teros mama captured this priceless momentos.bukan senang nak amik ni, hehe.



actually, kami sefamily pegi this wedding petang tadi.perkahwinan di tepian pantaaai tu! mmg gorjes.so ai tunjuk sneak preview dulu hasil tembakan ai yang tak seberapa ni :)






congrats & welkam to the club!
safwan is papa qiestina cousin :)

wedding derang buat kat tepi pantai cahaya negeri PD tuu laa..besh! tema putih suci..i liokee.




three of us makan nasi minyak tepi laut, arghh feeling lovey dovey laa apalagi.sorgaa..
terfikir napalaah mase papa & mama kawin dulu tak buat tepi laut, agagaga.

argh tape, tunggu qies kawen nanti laah eh *verangan*



dan peranten tecik beraksi kat playground pulak :)
inilah tempat peberet papa & mama photoshoot bila balik PD..




qies rasmikan gaun CK pemberian feminat setia, anty radzita.Tq so much anty, qies suka sangat, cantik & vogi da vass :)
qies doakan semoga lepasni anty ita dapat kasi qies kawan, kembo 3 terus!! ameen..



okay, kita sambung full coverage esok pulak yeh! ececeh bajet reporter laa nak coverage wedding bagai kan :P


nak tido polok polok polok ngan qies pulakk.
*sambil babap nyamok yang banyak gile kat PD nie*




4 comments:

cik zatil said...

hiii kak yattt!

terbaik laaa gambar qiess
tomeyyy! :)

Mama Qiestina said...

zatil,

hahahahahah! mmg terbaikkk :D
nak masukkan dia contest muke lucu laaa pasni :P

Suliana said...

hehe.. comel.. memang masam betul agaknya limau tu. huhu

bonda dadif aka akish said...

whoaaaa....mmg cun pose ninina tuh.... i loike!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails