yatekhram jr pwetty pwincess

Tuesday, December 14, 2010

si drama queen papa mama

haih ninina oh ninina!

kamulah intan payung buah hati pengarang jantung.
kamu jugak buat kepala papa mama pusing.grr

kelmarin cik qiestina bikin mendatangkan marah kat papa dia..
bole dia terbalekkan lappy papa dia! pastu teros ter off sendiri.bila on balek tak boleey.
aduss qies dah godam lappy laaaaah pulak..
akibatnya semalam papa berulanglaaaah ke low yat semula merepair lappy.
seb baek okay..lega di situu.

kalau tidakkk, harus papa jadik resakse gorgom :P
eheh, taklaaa.papa qies cool jee orgnya.mama dia ni yang jadik resakse gorgom selalu.
kuikuikui.
fair la kan, sorang garang sorg lembut :)
*tapi papa kata mama ni tak garang pon,hihihi*


pastu qies pandaaaaaaai tau cairkan hati papa mama, buat muke tak bersalah diaaa...
siap terkekek kekek main cak cak ngan papa diaaa.nak babap pon tak jadi.hiks..



apeee? shaye tak bersalahhh!

saya kecayangan poppa laaaah :DD
shaye kan gofren papa,ngeeee..






pandaii tu buat gaya nak cairkan hati.ikot pangai sape tuu?
pangai mak cu eh? :P




kejanya asek nak mengekor papa doplohpat jam sekarang!
pantang nampak papa pakai smart cket siaplaaah menggelitis nak ikot.aduissh..
kang papa naik kapal ikot gak eh? :P



macam-macam laaaaaaaah kan ragam bile ada anak tengah melasak membesar nii..
papa mama kena extra alert..

senang citer kena simpan lah seme barang-barang kat tempat jauh dari capaian diaa..kalo tak harus jadik toys diaaa lah kann :DD


tapi takpee, bile budak budak notty & cergas itu tandanya bijakk kan :)

9 comments:

Mama Akim said...

ye..semua mama akan jadik raksase gorgom bila nengok kenottyian dak kecik anak kite..akim br pecahkan pasu munge mama...rase nak telan jer diyer seb baek ayah bawak lari siap2 dlm bilik...kalo x mama dah telan dah..

far_east said...

ala cutenyerrr muka tak bersalah ninina...hehe sabar yer kYat..jgn bertukar jadi raksase gorgom ehhh

Mariana said...

kenotiannye terserlah
sama cam Aleesya gak

cik puan akish said...

toddler yg sebaya ngan mereka neh..mmg pandai amek ati kalo dia dah wat salah....

kalo dia dah wat muke..wat perangai yg leh cairkan ati...ohooo..mmg tak jd maraahhhh...

same like dadif owhhhh!!!!

=)

Suliana said...

hehe.. aqil pun sama. tangan tu laju je mencapai.. siapla terjerit2 aku ngan zaki. paling bahaya barang kat dapur, kena alert sgt2..

**sHiKinn** said...

hehe..ninina oh ninina..sib baik papa kamu cool..

ummi nia said...

samalah kak ngn ninia..aduii..geram kekdg..semlm sy p beli pampers dia, mengamuk nk ball..papa bg doll langsung dia melalak terguling2..bila dpt ball trus snyap..siap bg flying kiss lg bila dpt ball..papa tgh2 nk jd raksasa gorgom trus ketawa mengekek..

sara ahmad said...

hi dear.. i just love your page.. suka cara penulisan you yang chumelll.. kekeke.. mummy dia mesti funny nih.. salam berkenalan.. :)

Mama Qiestina said...

sara,

hihihihi tenkiu dear :)
citer banyak pasal si sept 2009 baby sorg ni je.


boleeelah funny + banyak cakap + mesra alam kot :P

salam kenal to u & aidan si sept 2009 baby tu ek.syomel gile cam mommy dia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails