yatekhram jr pwetty pwincess

Sunday, May 9, 2010

buat semua mama, selamat hari mama :))




Happy mama day to all mommies :))


syukur tahun ni me first time celebrate mother's day officially as mama.
satu gelaran yg penuh 1001 tanggungjawap,komitmen dan amanah dari yg maha Esa untuk dijaga sebaikk mungkin.
ikatan kasih sayang yang membawa hingga alam syurga.
^____^



8 bulan sudah bergelar mama buat eryssa Qiestina.
tiap saat menyaksikannye membesar menterjemahkan pelbagai perasaan dan pengalaman yg tak mampu diungkapkan dengan kata kata.
seawal dari mengandung,melahir dan kini membesarkan nya.
kelam kabut menjadi mama buat pertama kali,dan kini semakin mahir menguruskan puteri kesayangan.namun sentiasa blaja dan teros blaja utk menjadi mama terbaek buatnya.
apatah lagi membesarkannya sendirian tatkala papanya jauh bertugas di tengah lautan..
owh semestinya satu pengalaman baru yg terhebat!



apepun..
indah perasaan bile melihat zuriat sendiri membesar,dengan keletah dan ragamnya yg kadangkala sgt menguja dan menguji perasaan.
melihat gelak senyumanya hilang segala kepenatan tekanan bekerja.
bile dapat mencium dan memeluknya terasa bahagia tak terhingga.
bile melayan ragamnya yg macam macam, mmg sgt menguji kesabaran.
macamnila kan mak mak kite besarkan kite dulu,bukan calang calang tugas!


apepun syukur pada tuhan kerana memberi kesempatan untuk merasai nikmat menjadi mama.
sangat indah bile melihatnya tertawa tersenyum syomel sehat :))
inilah pengalaman terhebat dan terindah yang harus dihargai.






menyaksikanye membesar di depan mata sangat priceless moments :))
terlalu indah untuk diungkapkan.






syukur pada ALLAH memberi peluang utk menjadi mama buat eryssa Qiestina :))





telatahnya yg menghiburkan hati dikala berusia 8 bulan...


eryssa qiestina semakin bijak,pandai clap hand bile mama nyanyikan lagu pok amai amai..

dah pandai crawling laju,mengesot dan mengemop umah dan akhirnya dah pandai duduk sendiri.
sangat amazing melihatnya membesar..
syukur dikurniakan puteri yg sihat sempurna syomel.alhamdulillah..

:))
hati siapalah tak cair melihat senyuman dan gelak tawanya....



hari hari mama dan papa sangat indah sejak kamu hadir dalam hidup ini...
kamu mengubah hari hari mama dan papa jadi lebih SEMPURNA
kamu pelengkap kasih syg mama dan papa,pengikat jiwa kami.

semoga sayang teros jadi anak yg solehah...



buat mommies friends di luar sana...

Selamat hari ibu...
semoga kite semua kan jadi ibu yg terbaek buat permata hati kita.
sentiasa mendoakan yang terbaek buat zuriat kita.
insya allah :))


terimalah lagu feberet ai neh..by boys II men "song for mama"






** all gorjes pixas taken by papa Qies time ankel kamal + antie elin wedding kat perak.
tungguuuuuuuu for more beautiful pixas :)

8 comments:

Dokter faRyn said...

happy mother's day dear!

:)

cik zatil said...

selamat hari ibu
mama qies..

:)

mamaelly said...

hikhikhik happy mothers day ye...

qies...auntie za gigit kang mulut die tu

Suliana said...

slmt hari ibu!! qies dah besar dah.. pandai senyum eh.. :-)

Mama Farra dan Faris said...

nyomelnyer qies...pok amai2 lalag kupu-kupu..he..he

Kaseh NazLieza said...

semakin beso semakin cerdik ea..

mamamarissa said...

happy mother's day to u yat :)

Mama Qiestina said...

HAPPY MAMA DAY SEMUAAA :))

mwahhhhx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails