yatekhram jr pwetty pwincess

Thursday, May 27, 2010

penyejuk hati mama no 1.nak emo pon tak jadi.

dugaan oh dugaan.
teros datang dan pergi.
inilah kehidupan kan...



^_________^


jangan bersedey wahai hati.
ALLAH sentiasa ade.
doa dan teros berdoa semoga semuanya kan baik baik saja.


sahabat..kamu pon teros berdoa yeh :)
rasamu rasaku jua.
kita diuji sebab tuhan sayangkan kita dan tuhan tahu kita mampu hadapinya.
moga dipermudahkan jalan kita semua.
insya allah..


mujurlah dikala diri dikuasai emosi , tuhan mengurniakan saye penyejuk hati yang sorang ni.
yang selalu mengingatkan saye, menenangkan saya untuk berfikir pjg atas tiap tindak tanduk.
:)


setiap hari rase tak sabar nak mendakapnya manje.nak tengok senyumannya.
nak tengok diye merangkak laju ke arah mama nak lepaskan rindu 9 jam ditinggalkan.
segala tekanan hilang bila bersamanya.
itulahh betapa bernilai erti kaseh sayang.


senyumannya penawar duka lara :)





my precious baby.always be my baby :)
my sunshine.
the reason am happy.





teroslah tertawa riang sayang!









mama..besh juge dok dalam troli sopeng ni!




molot donald tuuu buat mama gelak tak henti henti.hilang tekanan semua!




dah pandai minum guna straw.
1 lagi kemajuan :)



dah bole duduk dalam babychair kat kedai mamak...




pantang nampak cermin, niela reaksi si manja saya.cheeeky kan!



walau camana nakal pon qies, ur always be my everything.


Qies teros temani mama,sejukkan hati mama, tenangkan mama dan polok polok mama yeh?
tamau nakal nakal kat skola tu...
sok mama cuti,kite polok polok puas puas okayyy.


:)


kamu semua, jangan jiwa kacau.
ceria ceria selalu.




** tetiba sakit dada datang menyerang.haih tekanan betul.


14 comments:

aMiYs said...

bila mau jumpa-jumpaan yat.. amir ade kat shah alam... heheh.. so aku ade la kat cni weekend..

Ogy said...

salam ziarah...nk tgglkan komen kat shoutbox takde plak...

chomelnyaa baby qies....sejum hati memandang :)

koklie's said...

aksi senyum depan cermin tu sebijik mcm my Rania da la muke lebey kurang si qies ngan rania ni hehehe comeyy bangat ;)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

comelnya baby qies..syok jer tgk muka dia..:D

mama_fatin said...

chomel tul..
ni harus papa nye berat hati nak pg work ni...

Dokter faRyn said...

cepat la rambut aina panjang. aku dah tak sabar nak beli sepit-sepit rambut macam qies.

hehehhhe :)

Mama Qiestina said...

syima,

jomlaaaaaa kite datekan budak 2 prg nii..jomla jomlaaa...sue jom join skali bole kita gathkan skkm mommy..farynn nak join pon boleee~

Mama Qiestina said...

ogy,

owh shoutbox takda sampai reda semenya.malaslaaa kang malaun tah hapa hapa menyebokkk.agagagaga.

tq for nice words :)

Mama Qiestina said...

mama rania,

ekekekek agaknya baby baya derang ni mmg suke tgk cermin kan..pasni abesla brg mekap mama kan..

Mama Qiestina said...

danish,

syok eyh?
eheheheh tq antie :D

Mama Qiestina said...

hawa!

bileeeeeeeeeeeee ni nak gustikan fatin ngan qies..aritu kensel suda..jomlaaa kita gath reramai..

a'ah tula bercinta gile bapaknya nak naik ni..tapi org kapal ni hati kering..oke je dia tggl anak.

Mama Qiestina said...

farynn,

mmg..aku pon tak sabau nak tocang2 kan...ginila dah ade anak dara kan :)

angau n saikoo gile mak dia.hahah

Suliana said...

cheeky girl :-) ahaha, mmg teringin sgt mau jumpa bby2 yg comel ni.. msti best kan.. bila la tu agaknye..

Elin said...

hai yat n qies...
same ar pangai die ngan afrina...suka main n tgk cermin...
afrina pun dah minum pki botol yg ada straw..hehehe..
bila dpt jumpe qies ni.Rambut die bnyk...tak mcm afrina..halus2 jer rambut..rambut ckit..huhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails