yatekhram jr pwetty pwincess

Thursday, June 17, 2010

lucky no 140582,kite lihat sape yang kena!





holla lalingss semua :)



*ewah.. mementangla hari nie suasana sedikit aman*



jenguk jengukk kat jumlah 'berapa orang dah datang umah qies' kat sidebar kanan tu...

kalo ade sesapa yang tercaptured lucky no '140582'
plisssssssss kindly printscreen page yg ade baekk punye number tu [bukan nombor ekor haa, HARAM] then kindly emel to me:

puteri_qiestina@yahoo.com


okayyy!!

ade adiah special menanti for u, my lovely readers.
buat semua peminat kipas kipas susah mati termasukkla mak enon skali yg banyak menaikkan amaun nuffnang qiestina :))
HAHA.[nak juge mention,waakakkakaa].


okay till then.

terimalah polok ciommm from,





si syomel nottty yg bisa menggegar jiwa ramai.ahaha :)



notakaki: mode dalam hati ada taman sbb tamau fikir yg sedey sedey. be positive gitu.chewah :))

7 comments:

mrs e said...

ceh, saya dapat nombornya dah terlajak 2 ar.. huhuhu

nanonano said...

berpusu2 org msuk,
bru td msuk 1204++
selang brape minit msk blk, dah 140585,
adeshh trlepas sket je :(
huhu..

btw, salam kenal mama qies ;)

mama_fatin said...

ala qies...
fatin terlepas ar...bukak blog kipas susah nak mati, tgk2..da 140587..xde rezeki fatin...
bila nak jumpa qies ni..leh kita lumba panjat sama2..bg mama2 kita kurus kejar kita..heheheheh

Mama Qiestina said...

alaaaaaaaa semenya terlepass keee?

sapa yang 140582 niii? gile babunnn laju gile dah terlepas tak smpi sejammm buat entry nie...

plisss pliss reader bertuah komen sini plisss :D

yang tak dapat jgn nanes,nanti kite kasi adiah lenkali.ehehe

Kaseh NazLieza said...

tahniah spe yg tkena...sory kak lama xberziarah..lieza bz dgn katering lol..rindu qies..=))

Mawar said...

mama qies, saya org yg kamu cari ^_^

Mama Qiestina said...

mawar,

la yeeee keee? oke dokeee sile emelkan printscreen 140582 nama adress kamu ke emel saye :

puteri_qiestina@yahoo.com


ade adiahhh syomel for u/ bakal menantu ai si azfar tu :Pp

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails