yatekhram jr pwetty pwincess

Friday, August 6, 2010

hari nie ganti puasa ke 18.*wink wink*

:))

syukur alhamdulillah, mama dah nak habeskan utang puasa.another 1 day je to goo :)
haih diam tak diam,dalam gigih bekerja tu langsai jugak marathon mengganti puasa ni.
syukur pada ALLAH kerana mempermudahkan segala-galanya..



syukur pada ALLAH juga hari nie dah hari jumaat.hari yang paling dinantikan oleh semua insan yang bekerja sebab esok dah cuti.mggu terakhir before puasa lak tu kan.macam-macam agenda dalam kepala dah kan?


mama tak bole nak babbling lelama di pagi jumaat penuh keberkatan ini...
harus bersiap siap g work, anta qies g skola pulak.*sempat lagi bersiaran langsung before p work.eheheh.*
katanya blogger tegar kan.hik hiks.


just quick update...

dan buat papa yang merindui si gadis kesayangannya terimalah,


senyuman masham musyuk qies baru mangun titon :)


lagi masham agi sukeee mama gomol-gomol.haih! ape kah petua qies?





yay, sok bole qies berjimba-jimba ngan mama :))
esok mama qies yang punyeee!



notakaki : tomei tak header baru kat atas tu? hihihihi.moke qies jelah enterprame kan..nanti ar mama rajeb buat gambo our happy family plak.baru blaja guna adobe photoshop.hiks.

12 comments:

nieda said...

tahniah!!!habis juga ganti puasa..Selamat berpuasa untuk next week..sempena nk masuk bulan baik ni, nak minta maaf andai sepanjang menulis di alam maya, ada tergurus hati dan perasaan ye..semoga kita mendapat keredhaannya

Iryani Noor said...

wahh best nyer dh abes ganti.. yani mmg xsmpt ganti.. ada 6ari lg. waaaaaa...
btw gambar header tu sgt cute...geram tgk qies.. mwwuahhh..

cik puan akish said...

chaiyok la...me juge x settle...17 ari babe...arghhhh....mmg bayor aje la.ups...pasal header...mmg terbaek...cun killer itu budak..:)

Mama Qiestina said...

nieda,

ma acehhh :D hihi tula gigih gile gantiii...

saya pon mintak maaf zahir batin yeee...kalo ada terkasar bahasa etc.selamat berpuasa nieda & mayra :)

Mama Qiestina said...

yani,

hmmm alhamdulillah...berkat menahan sabar.chewaaah.tapi ganti time keja laaah sbb rase pantas je masa.kalo ari cuti fuiyoo bersilat ngan qies..

hihi header tantek eyh? ma cehhh..ala baru nak blajoo berphotoshop..

Mama Qiestina said...

mama akish,

takpee bayar fidyah dulu then next year ganti laaa ya :)

baiasalah kan mama-mama ni mmmg tak larat..

hihi header suka suki :D

mamamarissa said...

yat, selamat hari raya in advance...hahaha!!!

anyway, comel sgt header baru tue...muahsss utk qies :)

Me_Lina said...

cun ler budak ney... ish...

ika_nabila said...

wooowee.. tahniah kak yat.. akhirnye berjaya jugak kak yat nak habiskan puasa.. sabar k.. tinggal satu hari je lagi kan.. teruskan usaha k..


pasal header .. yup sangat cantik dan sgt comel..besh besh...

untuk kak yat sekeluarga.. ika ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan berpuasa...mmuaahhh.. salam sayang drpd ika...

ika_nabila said...

wooowee.. tahniah kak yat.. akhirnye berjaya jugak kak yat nak habiskan puasa.. sabar k.. tinggal satu hari je lagi kan.. teruskan usaha k..


pasal header .. yup sangat cantik dan sgt comel..besh besh...

untuk kak yat sekeluarga.. ika ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan berpuasa...mmuaahhh.. salam sayang drpd ika...

cikmin said...

salam yat..lama tak tinggal jejak..singgah tengok moke comel qis terus keluar..nak buat menantu dah ramai benar calon qis kan..hiks..

p/s dear..blog u ni agak berat loadingnya..selalunya background lambat loding..

sengal ke aku? said...

fuhh, comel bangat qies ni..
gamba yg first tu bes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails