yatekhram jr pwetty pwincess

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010 bersama belahan jiwa.






20.10.2010 :)



tarikh yang cantik dan lebih beerti kali ini kerana 2 orang kesayangan mama ada disisi menemani.membuatkan hari hari mama indah dan terus indah..
syukur pada yang Maha Esa.
kerana kalian melengkapi hidup ini.dengan kasih dan sayang.
syukur syukur..







mama sayangggg sangat keluarga kecil kita ini :)

.both of u are the meaning of my life.





semoga kita terus kekal bercinta hingga ke syurga bersama qies & adik-adik qies nanti.
insha-Allah :)



* ini momen kami 10.10.10 yang lalu di hari besar biebah & noor batu pahat johor *






hati siapalah tak jatuh hati menatap seraut senyuman nakalnya seperti ini...
teros cair mcm coklat coki-coki ^_^


.mama sayang qiestina.sampai akhirat :)
tak dapat bayangkan hidup ini tanpa kamu, puteriku sayang...


everyday i love u....
infinity.fullstop.



mode at 1.19am :mama terasa bahagia yang teramat bile melihat qies & papanya tido berpelukan penuh kasih syg kala ini , tu yang terus buat entri ini :)




futnote: tomorow, 20.10.2010 seorg teman bakal melahirkan buah hatinya yang pertama.
mama qiestina pulak yg rase macam berbunga-bunga cinta dlm hati ni.eheheh.hope semenya selamat insya-allah.dan jika diizinkan tuhan kami pasti datang melawat si syomel dan mamanya :)







8 comments:

Fana Flora said...

qies tgk ke kat makanan dalam pingan tu
insya Allah, semoga mama yat sekeluarga bahagia dunia akhirat. amin..

Farah Zamri said...

kak yat..
nanti kalau pergi visit teman itu,kirim salam ye..
hehe..
mcm kenal je teman tu..
semoga dipermudahkan semuanya kan..

Mama Qiestina said...

farah,

hihihi haruslaa kak yat kim salam polok ciom kat baby syomels tuuu..eeee rindu bau baby baru lahir!

harus mengganas D90 kat ward kalo akak p visit.haha.

tuan punya badan tak kasi reveal dulu,biar dia sendiri buat annoouncement kelahiran permata hatinya.

Mama Qiestina said...

fana,

hahahaha qies jeles papa suap mama :D
tapi dia pon bukan nak mamam.geraaam!

tq for ur prayer dear.
ameen.

**sHiKinn** said...

sy suka baca setiap entry yat..entry yg penuh kasih syg..hati sy pula berbunga2 tgk kebahagiaan kamu bertiga!

are-za said...

slm perkenalan..

akak ur gurlz sgt2 cute...

sy add blog akak..geram tgk si cumil itu..

Mama Qiestina said...

shikin,

ma kaceh yanggg :)
everyday i love themmmm..hihihi.

Mama Qiestina said...

azza,

ma kacehh dear :))

hihi syomel n nootty bangett.
silalah link..

slm kenal yaaa :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails