yatekhram jr pwetty pwincess

Monday, July 12, 2010

sayang, tunggu mama pulang yeh?

mama still at the office and kinda mish my cutie pie lil gurl soooooooooooooooo badly....
haiyaa mama dahla sleepy gara-gara worldcup neh.
*padan moke mama kan?*



pastu rindu kat ninina, nak gomol gomol diyeeee.
nak hugging hugging diyeee.
bile mama amik die kat skola, die teros polok polok mama dengan cenyuman yang ahh buat hati mama cair cam eskrem. pastu cakap ma..maa...
sangat suwit kan?


mama nak kiss kiss masham masham bau cedap diye.
bau diye tula buat mama ilang stress keja seme :))
magik kan penangan ninina.huhu


dengan qies jela tempat curahan kasih momma sbb poppa qies still tak dapat dihubungi, haih lama betul kapal kat tetengah lautan sana.
lupe daratan betullah :(
mama & ninina dah windu tahap otromen taro dah nie,banyak gilee menda nak gusip :Pp






* qies selalu buat moke kecian camni bile mama tinggal die kat skola*
uhuk uhuk.
plis plisss sayang jgn nakal!




oh my darling syomel syomel...
mama mish u terribly!


nanti kalo sempat, mama bawak qies main main kat park bawah umah ye yayang :))

8 comments:

cik puan akish said...

qis mmg cute...:)

Mama Qiestina said...

antie akish,

ma acehhh :D
muah cket!

NCA 3628 said...

kalo papa xde...auntie nurul adakan qies...hehehe

ika_nabila said...

hahaha.. cumil jer dia buat muke kecian eh... geget kang..

Mama Qiestina said...

antie ika,

hehehehehehe geget diaaaaaaaaa!

Mama Qiestina said...

antie nuyul,

alaaaaaaaa antie asikk bzzz je pong kan :((

ajak poie pd takmoooo...

n.a.j said...

mmg bisa buat hati ain cair tgk qies ni...cute!!

Mama Qiestina said...

naj.

huhu cair cam coklat coki2 kannn?

yayang diyee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails